Február óta hiszek az internetes ismerkedésben. Nem az online randi oldalakra gondolok (mert azokkal nincs tapasztalatom), hanem arra, hogy az internet remek lehetőséget teremt arra, hogy kapcsolatba lépjünk olyan emberekkel, akikkel valamilyen közös érdeklődésünk van.

Lehet, hogy ez mindenki másnak triviálisan hangzik, de én mindig is abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy kiterjedt baráti köröm volt, ezért sosem jutott eszembe, hogy online keressek társaságot magamnak. Most is csak véletlenül csöppentem ilyen helyzetbe.

Pár nappal a blogom elindítása után kíváncsiságból rákerestem arra, hogy ki foglalkozik Magyarországon a minimalizmussal, mivel addig csak külföldi – jellemzően amerikai – forrásokat olvastam.

Így találtam rá az Egy minimalista naplójára és Nórára, aki már több, mint egy éve blogol a minimalista kalandjairól. Elég volt a legelső bejegyzését elolvasnom, és éreztem, hogy nagyon hasonlóan látjuk a világot.

A “konkurenciától” való félelmemet félretéve meg is kerestem őt, hogy egy kis tapasztalatcserére invitáljam meg. Ez annyira jól sikerült, hogy azóta majdhogynem napi szinten osztjuk meg egymással a gondolatainkat, élményeinket és tapasztalatainkat.

Bár személyesen még nem találkoztunk, a chatelés remek aszinkron alternatívája a szóbeli eszmecseréknek. Az egyetlen nehézség amit eddig tapasztaltunk, hogy meg kellett állapodnunk, hogy milyen platformon chateljünk, mivel mindketten minimalizáltuk az alkalmazásokat a telefonunkon. Szerencsére ezt a kardinális problémát azért sikerült orvosolnunk 🙂

Nagyon hálás vagyok ezért az ismeretségért, mert így van kivel megosztanom a minimalizmus és zero waste témákkal kapcsolatos gondolataimat anélkül, hogy az ismerőseim agyára mennék. 🙂  Arról nem is beszélve, hogy egymás tapasztalataiból rengeteget tanulunk és inspiráljuk egymást. Most épp sikerült rávennem, hogy a kedvemért másodszorra is belevágjon a 30 napos minimalista kihívásba. 🙂

Azért gondoltam, hogy megosztom ezt az élményt itt a blogon, hogy arra bátorítsak mindekit, hogy bátran keressen hasonló érdeklődésű vagy gondolkodású embereket az interneten. A lehetőségek száma végtelen, akár egy bloghoz vagy YouTube csatornához kapcsolódó emberek között, akár Facebook csoportok között.

Na meg persze azért, hogy kifejezzem hálámat Nórának a mögöttünk levő és az előttünk álló beszélgetésekért. 🙂

 

2 thoughts on “Internetes Ismeretségek

    • Szia Zita! Nagyon jó tipp, akár bele is írhattam volna a bejegyzésbe! Pont egy hete tudok a csoportról szintén Nóra jóvoltából 🙂

      Like

Leave a Reply

